måndag 9 april 2012

Förlåt ännu en gång!

Blivit dåligt med bloggande nu den senaste veckan! Jag skäms lite. De är ju trots allt roligt att blogga och läsa de sen nästa år. Sitter just nu och skriver tenta, den ska vara klar till på fredag. Så denna vecka består till största delen av plugg och skola och nästa vecka börjar praktiken som ska vara i 6 veckor.

Helgen har varit riktigt bra, dock har jag saknat mamma och pappa lite och få åka hem dit och äta mat och umgås. De båda har varit bortresta denna helg. Men nästa helg ska vi hem till Mamma och Pappa och äta och umgås med släkten. I lördags hade vi fest här hemma och det blev riktigt lyckat kan jag lova er. Jag hade riktigt j*vla roligt faktiskt. Härligt folk och härlig stämning, jag hade till och med kul på Hottan i lördags! Fredags hade vi också en härlig kväll ute hos Söder i hans stuga, vi åt grillat och umgicks. Träffade hans tjej för första gången och en riktigt trevlig tjej är hon. Påskhelgen har varit riktigt bra och ska avsluta påskhelgen med tenta plugg, dock inte lika bra. Men måste man så måste man, tyvärr!

Lördagens låt, Smoke weed every day!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar