onsdag 21 mars 2012

Second day i Västerås!

Började dagen med jobb, härlig dag att jobba på. Jag känner verkligen att jag går rätt inriktning, vet ni hur skönt de är att känna så? Förskollärare har jag alltid velat bli sen jag var liten och det håller i sig än vill jag lova. Alltid älskat att ta hand om barn och leka med barn. Längtar tills jag är klar med min utbildning så jag kan söka jobb och hitta en arbetsplats där jag trivs! Hade kort dag idag att jobba så efter jobbet åkte jag direkt hem till Anna och Svantes lägenhet och satte mig på balkongen och sitter där än. Varmt och skönt vill jag lova att de är. Fräknarna spricker upp just nu och man kanske får lite färg i ansiktet, man kan ju hoppas det i alla fall. Resten av dagen blir det nog balkongen och sen kolla TV, härliga varma dag! Men nu back to the sun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar