torsdag 22 mars 2012

Bra där, rätt beslut!!

Big Brother visade idag att de kan säga ifrån ordentligt när de gäller mobbning. Sipan fick idag lämna huset p.g.a. hur han har behandlat de andra deltagarna och Hanna R och Marcel blev autonominerade p.g.a. hur de har behandlat de andra deltagarna. Väldigt bra beslut av Big Brother!!


Dagen började med skola, en föreläsning om Vygotskij. Inte speciellt intressant men den läraren vi har nu gör de intressant. Hon är riktigt bra måste jag säga. Annars idag har de inte hänt mycket alls, skolan och sen hem till Anna och Svantes lägenhet och vänta tills klockan blir 15.30 då jag ska hämta upp Ida på hennes jobb och sen hämta Vilma på förskolan och sen hem till Ida. Efter de blir de att vänta tills Lucas tåg till Göteborg går, då jag ska köra honom till stationen. Sen åker jag hem och har en kväll för mig själv i lägenheten, blir nog att dammsuga om jag har orken till det. Jag är en väldigt lat person, tyvärr!

Denna helg kommer att bli awesome!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar